نوشته شده توسط : محمد

یک خبر دلخراش: مردی هنگام نجات سگ خانگی خود که به طور تصادفی در حفره فاضلاب به عمق 3 متر سقوط کرد (به عنوان مثال ، منهول) جان باخت.

 

چرا سگ به سوراخ فاضلاب افتاد؟ 

آقای لیو (مدیر منطقه) می گوید: ”قبلاً روی این چاه فاضلاب در داخل بوته های سبز پوششی وجود داشت ، اما به نوعی ناپدید شد ، و هیچ کس از آن مطلع نیست. درست یک روز قبل از حادثه ، کارگران ما بدون توجه به از بین رفتن پوشش علف های هرز را در اطراف این منطقه جمع آوری کردند.

 

چرا روپوش منهول گم شده بود؟  

آیا سرپوش منهول به سرقت رفته است؟ 

آیا کسی فراموش کرده است که آن را پس از تعمیر دوباره در جای خود قرار دهد؟

 

منهول معمولاً شامل یک محفظه یا حلقه است- یک لوله دایره ای عمودی- با اندازه ها و عمق های مختلف ، که برای دسترسی به نقاط بازرسی استفاده می شود. منهول ها عموماً در جایی ساخته می شوند که تغییر جهت و/یا تغییر در گرادیان خدمات آب و برق وجود داشته باشد ، یا در مواردی که دسترسی به منظور نگهداری خاصی مورد نیاز است. آنها به طور معمول 0.5 متر دورتر از خطوط فرعی قرار دارند ، ترجیحاً با جلوی منهول دور از خط چرخ تردد قرار گرفته اند.

 

منهول ها چند متر عمق دارند ، بنابراین افتادن ما در چاه فاضلاب که ممکن است به زندگی ما پایان دهد ، برای ما بسیار خطرناک است. بنابراین ، طراحی پوشش منهول از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای جلوگیری از حوادث منهول ، معمولاً از روکش های منهول در ترکیب با یک توری ایمنی استفاده می شود ، اما از کاور منهول استفاده نمی شود.

 

شرکت تأسیس جاده Hangzhou Jinmeng ، آموزشی ویبولیتین پوشش های منهول را فراهم می کند که از سرقت جلوگیری می کند ، دارای سطح ضد لغزش است ، سر و صدا ایجاد نمی کند ، در برابر جابجایی مقاوم است و از افتادن در سوراخ جلوگیری می کند. منهول های ارتقا یافته برای ایمنی به خوبی طراحی شده اند.

 

از سرقت جلوگیری کنید

ما منهول هایی با موادی که ارزش سرقت ندارند تولید می کنیم و با حذف منبع سرقت ، خطر سرقت را از بین می بریم. در همین حال ، ما قفل های ضد سرقت برای منهول ها را نیز ارائه می دهیم که فقط با تطبیق کلیدها باز می شوند.  

 

دارای سطح ضد لغزش باشد

ما شیارهای روی سطح پوشش منهول را عمیق تر کرده ایم تا لغزندگی آن کمتر شود.

 

 

 

سر و صدای کمی ایجاد کنید

روکش های دریچه ما از مواد غیر کوچک شده به خوبی با لبه سوراخ متناسب است و به سختی سر و صدا ایجاد می کند.

 

در برابر جابجایی مقاومت کنید

محل قرارگیری شکاف روی لبه به تعمیر روکش منهول کمک می کند و باعث می شود که پوشش از جا کنده نشود.  

 

 

 

جلوگیری از افتادن در سوراخ

برای جلوگیری از افتادن در چاهک ، یک توری ایمنی در زیر کاور منهول نصب می شود. 

 

اگر سوراخ فاضلاب دارای تور ایمنی بود ، سگ و صاحبش توسط سوراخ فاضلاب بلعیده نمی شدند.

 

در خبری دیگر ، هنگامی که چندین کارگر در حال رنگ آمیزی پیاده رو بودند ، یک انفجار زیرزمینی تمام روکش های منهول در روسازی را به هوا منفجر کرد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است!

 

 

این انفجار زمانی رخ داد که نیروهای آتش باز گازهای قابل اشتعال را در زیر زمین آتش زدند. در زیر چاه فاضلاب معمولاً گاز متان جمع می شود که در صورت شعله ور شدن توسط آتش باز باعث انفجار می شود.

 

در صورت وجود سوراخ های تهویه روی پوشش منهول ، گاز متان به مقدار زیاد تجمع نمی یابد و احتمال انفجار بسیار کاهش می یابد.

 

 

 

این دو رویداد نشان دهنده دو مشکل است: 

  1. عموم مردم هیچ حس مشترکی از چاهک ندارند. 

  2. برای جلوگیری از حوادث باید روکش های منهول دوباره طراحی شود.

 

مالک عمق حفره فاضلاب را دست کم گرفت ، در غیر این صورت ، او راهی امن تر برای نجات سگ خود انتخاب می کرد. کارگران از خطر استفاده از آتش باز در منهولهای دارای گازهای بیولوژیکی آگاه نبودند. 

 

بنابراین ، برای جلوگیری از حوادث منهول ، مردم باید از عقل سلیم چاه مطلع شوند و تحت دستورالعمل های استاندارد ، منطقی و علمی روکش های مناسب منهول را انتخاب کنند. 

 



:: برچسب‌ها: دریچه منهول , پوشش منهول , دریچه منهول کامپوزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

فرودگاههای شهری و بنادر دریایی دارای پوششهای منهول هستند که بخشی از کارهای روزمره آنها است. این ریخته گری ها در ریخته گری تولید می شوند و عملکرد روان و ایمن را تضمین می کنند. سیستم زهکشی فرودگاه نقش حیاتی دارد. در صورت ورود آب به باند ، بلند شدن و فرود پروازها ممکن است به خطر بیفتد. باز هم ، جابجایی بارهای سنگین در فرودگاه و بندر نیاز به زیرساخت هایی دارد که با رعایت استانداردهای کیفیت بالا و ظرفیت تحمل تنش بالا طراحی شده است.

برای برآوردن این خواسته ها ، کرسنت ریخته گری چاه های چدنی خاکستری و چدن شکل پذیر را تولید می کند که قادر به تحمل جریان آب سطحی و جذب شوک از ترافیک سنگین روزمره هستند.

از بدو تأسیس ، این سازمان شاهد یک سفر قابل توجه به سمت رشد ، رفاه و نوآوری بوده است. مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیت محصول ، Crescent Foundry با حداقل پنجاه کشور روابط تجاری دارد. موفقیت آن را می توان به شیوه ها و امکانات تجاری استراتژیک اختصاص داد. با دو کارخانه تولیدی در مکانهای مطلوب در کلکته ، بنگال غربی و وادودارا ، گجرات - این شرکت ریخته گری از آهن خاکستری و شکل پذیر تولید می کند. این دو کارخانه با بیش از 100000 تن ظرفیت ذوب ، کیفیت عالی Manhole & Cover Solutions را برای فرودگاه ها و بنادر تولید می کنند. برای رسیدن به قد تولید کننده متخصص منهول های فرودگاهی، Crescent Foundry به منظور یکپارچه و هدایت کننده ارائه محصولات با کیفیت برتر با استانداردهای بین المللی کار می کند. فرهنگ انجام تحقیق و توسعه مداوم به مشتریان کمک می کند تا بهترین راه حل های پیشرفته و پیشرفته را که از فناوری به روز و طراحی معاصر تهیه شده اند به مشتریان ارائه دهند.

این شرکت محصولات با کیفیت برتر تولید می کند که بر اساس خواسته های مشتریان نیز سفارشی می شود. طیف گسترده ای از محصولات برای برآوردن الزامات بخشهای مختلف در صنایع مختلف طراحی شده است ، جایی که کیفیت ریخته گری توسط تیمی از متخصصان حرفه ای حفظ می شود که محصولات را در سطح جهانی پذیرفته است.

اهمیت پوشش های منهول ریخته گری هلال

  • هنگامی که تردد از روی آنها عبور می کند ، پوشش چاه وزن متوسط ​​50 کیلوگرم (110 پوند) در محل قرار دارد و بدون ابزارهای مناسب به راحتی جابجا نمی شود. اینها به جلوگیری از حوادث ناشی از منهول های باز کمک می کند.
  • روکش های منهول های سنگین نیز به سرکوب و جلوگیری از بوی بد ناشی از منهول های زیر آنها کمک می کند.


تولید کننده منهول های فرودگاهی راه حل های با کیفیت برتر منهول را به فرودگاه بین المللی دبی ، امارات صادر می کند. فرودگاه بین المللی حمد ، دوحه ، قطر ؛ Williamtown RAAF Airbase، NSW، Australia؛ فرودگاه بین المللی کویت ، کویت ؛ فرودگاه بین المللی دهلی ، هند ؛ فرودگاه بین المللی بمبئی ، هند ؛ فرودگاه حیدرآباد ، هند ؛ فرودگاه بنگلور ، هند ؛ فرودگاه سیدنی Qantas Hangar ، استرالیا ؛ فرودگاه گلادستون ، QLD ، استرالیا.

چه چیزی باعث می شود راه حل های پوشش منهول ریخته گری هلال در سراسر جهان مشهور شود؟

اعتبار مواد ریخته گری با کیفیت برتر را می توان به مواد داکتیل آهن مورد استفاده در ساخت محلول های پوشش منهول اختصاص داد. روکش ها ، گریتینگ ها و چارچوب های منهول از آهن داکتیل ساخته می شوند که قبل از فرآیند ریخته گری مواد افزودنی معدنی مهم را دریافت می کند. مواد نهایی تولید شده بسیار مقاوم و مقاوم است.

  • چدن داکتیلی که برای ریختن روکش ها و گریتینگ منهول استفاده می شود دارای نسبت استحکام و وزن منحصر به فرد ، طراحی و مقرون به صرفه بودن است و می تواند بار حمل و نقل سریع و سنگین را به راحتی تحمل کند.
  • این روکش های منهول فرودگاهی آهنی شکل با طرح های شطرنجی زیبا از نظر زیبایی جذاب هستند
  • این روکش های چاه کش منهول به منظور جلوگیری از سرقت دارای طراحی لولا هستند
  • روکش منهول های چدن شکل ، احتمال وقوع تصادفات را کاهش می دهد زیرا مواد محکم مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و دارای چسبندگی عالی ضد لغزش هستند.
  • تولید کننده کاورهای منهول فرودگاهی از وزن شکل پذیر برای وزن نسبتاً سبک تر خود استفاده می کند که باعث سهولت در کار و نگهداری در حین سرویس می شود.


به طور خلاصه ، آهن شکل پذیر باعث می شود تا Crescent Foundry با کیفیت برتر ، راه حل های پوشش منهول را برای فرودگاه ها و بنادر ایجاد کند.

علاوه بر اینکه تولید کننده برجسته و بزرگترین صادرکننده روکش های چاه های چدنی (خاکستری) و چدن شکل پذیر (SG) در هند است ، کرسنت ریخته گری همچنین روکش های گاز و آب مقاوم و دریچه های ترانشه خطی ، مجموعه های آسانسور آسان هیدرولیک ، راهرو/مخابرات را تولید می کند. روکش ، روکش حوضچه ، Catch Drain روکش منهول ، Surface Box ، کامپوزیت گراتینگ باران ، و کامپوزیت گریتینگ درخت و غیره.

کاورهای دسترسی

پوششهای دسترسی به ریخته گری هلال با قابهایی در دو طرف که پشت سر هم به ترتیب مرتب شده اند ، برای پوشاندن گودالهای طولانی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاهها برای جلوگیری از نشت آب به محفظه زیر با هم مونتاژ می شوند.

منهول

دریچه های ترانشه خطی

Crescent F900 Trench Grates برای تخلیه آب از سطح باند فرودگاه استفاده می شود. در حالی که بارهای چرخ های سنگین از بالای آن عبور می کنند ، گودال های ترانشه برای اطمینان از ثبات دارای قاب های پشتیبانی هستند. محدوده Grates از 300 میلی متر و تا 900 میلی متر می رسد.

مجموعه آسانسور آسان هیدرولیک

مجموعه آسانسور آسان هیدرولیک دسترسی مکرر به تاسیسات زیرزمینی در باند فرودگاه را امکان پذیر می کند. روکش را می توان با مکانیسم هیدرولیکی که در زیر پوشش متصل شده است به راحتی بلند کرد.

Covers Basin Covers

حوضچه های آبگیر به عنوان ستون فقرات در سیستم زهکشی منظره عمل می کنند. آنها در اندازه ها و مواد مختلف موجود هستند. اینها جعبه هایی هستند که در نزدیکی مناطق آب ایستاده در زمین قرار می گیرند تا به تخلیه مناسب آب و جلوگیری از خطر آسیب رساندن به اموال کمک کنند. روکش حوضچه یا ورودی های کاپوت دار مانع از ورود مواد شناور و زباله به سیستم تخلیه طوفان می شود. صفحه نمایش شیب دار که در جلوی ورودی حوضه آبگیر نصب شده است ، زباله ها را از طریق ورود به سیستم فاضلاب طوفان وارد حوضه آبگیر می کند.

کرسنت ریخته گری با ارزش های اصلی رشد در کنار هم فعالیت می کند. بنابراین ، ارائه خدمات به مشتریان با محصولات و خدمات با کیفیت برتر اولویت اصلی آنها است. تلاش مستمر تیم به بالا بردن صداقت و احترام در بین همکاران کمک می کند که آنها را بر حفظ تعهد مشتریان در کل متمرکز می کند. به عنوان یکی از تولید کنندگان مشهور منهول های فرودگاهی ، اهداف با پیشرفت مداوم و غیرت سازگار با نیازهای متغیر صنعت برآورده شده اند. Crescent Foundry همچنین بخش وسیعی را در بر می گیرد که شامل خودرو ، کشاورزی ، راه آهن ، ساخت و ساز و حمل و نقل مواد در سراسر جهان است. برای اطلاع بیشتر با ریخته گری هلال تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: دریچه منهول , درب منهول , ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()