نوشته شده توسط : محمد

چرا می گوییم یک محصول پلاستیکی صنعتی جایگزین دریچه منهول ترافیکی چدنی می شود؟ در واقع، این بیانیه مطلق نیست، این جمله برای همان محصولات استاندارد است، زیرا همه ما می دانیم که هزینه های بالای فعلی فولاد و فلز، هزینه های کارگری; ما در این مرحله از توسعه شهری بسیار سریع هستیم، بسیاری از جاده های شهری ثابت نیستند، عمر طراحی جاده برخی از بخش های منطقه ای فقط 5-10 سال است، 10 سال بعد ممکن است مسیریابی مجدد، ساخت مترو، شاید تعریض، ساختن پل، هزینه در نظر گرفتن یا انتخاب پلاستیک های صنعتی مناسب است.

روکش منهول چینی

علاوه بر این، جامعه امروز مانند گذشته نیست، بیشتر شرایط محیطی شهری ما جاده سازی محدود و تجویز شده است، چه نوع جاده ای اجازه رانندگی با چه نوع حمل و نقلی را دارد، در شرایطی که پاسخگوی بار باشد تا شرایط را برآورده کند. برای استفاده، ما نیازی به پوشش منهول فلزی مانند پیاده روها، زهکشی های کنار جاده، فاضلاب جوامع زندگی، برق، خندق های سیگنال کابلی و غیره نداریم، کل چدن برای مدیریت مساعد نیست، سرمایه گذاری در مقادیر زیادی مدیریت بودجه برای جلوگیری از سرقت به عنوان راه حل طبیعی برای مشکل نیست.

پوشش منهول کامپوزیت در چین

با این حال، کسانی که می گویند پوشش منهول چدنی ضعیف است، فقط می توانند یک طرفه باشند. در فرآیند ذوب فعلی، بسیاری از تولید کنندگان واقعا نمی توانند محتوای گوگرد و فسفر را کنترل کنند، به طوری که پوشش منهول چدنی در شرایط آب و هوایی سرد و گرم بسیار ضعیف تر از حد انتظار است، به راحتی آسیب می بیند، عمر مفید را کوتاه می کند. بنابراین، انتخاب پوشش منهول مواد کامپوزیتی در کشورهای در حال توسعه عاقلانه است.

پوشش منهول توسط رزین چینی

چرا روکش منهول کامپوزیت جایگزینی ایده آل برای روکش منهول چدنی است؟

1. ابتدا به تفاوت بین روکش منهول کامپوزیت و روکش منهول چدنی نگاه می کنیم:

2. ظاهر: محصولات سری پوشش منهول کامپوزیت ظاهری صاف و زیبا دارند، می توانند رنگ آمیزی شده و مطابق با الزامات طراحی طراحی شوند. محصولات سری پوشش منهول چدنی آسان به زنگ زدگی، خوردگی، اثر ظاهری ضعیف هستند.

3. وزن: کامپوزیت دریچه منهول محصولات سری با وزن سبک، حدود یک سوم از منهول چدنی محصولات مشابه را پوشش می دهد.

4. چقرمگی: کامپوزیت به خوبی پوشش محصولات سری چقرمگی خوب، آسان به شکننده نیست. محصولات سری پوشش منهول چدنی سفت و سخت، عدم چقرمگی، آسان به شکننده است.

5. ورزش وسیله نقلیه: کامپوزیت پوشش منهول سری محصول پوشش صندلی نزدیک، تعادل بدون پیچ و تاب، گزاف گویی و پدیده های دیگر. صندلی پوشش محصول سری دریچه چدنی نزدیک نیست، وسیله نقلیه هنگام رانندگی آسان است به گزاف گویی، سر و صدا زیاد است.

6. تعمیر و نگهداری: به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، وزن سبک، رنگ آمیزی، آب بندی خوب و سایر ویژگی ها، محصولات سری پوشش منهول کامپوزیت به راحتی قابل شناسایی و نگهداری روزانه باز هستند، به طور موثر هزینه های کار و هزینه های تجدید را کاهش می دهند. محصولات سری روکش منهول چدنی سنگین، آسان برای زنگ زدگی و خوردگی، آسان از دست دادن، افزایش مشکلات تعمیر و نگهداری و هزینه های تجدید هستند.

 



:: برچسب‌ها: دریچه منهول , دریچه منهول کامپوزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دریچه منهول ترافیکی نوعی روکش منهول است که از انواع مواد کامپوزیتی ساخته می شود. تکنولوژی ساخت آن بسیار متفاوت از پوشش منهول چدنی است، مانند پوشش منهول فیبر کربن، پوشش منهول فیبر کربن عمدتاً برای بهبود قدرت و عملکرد بار پوشش منهول استفاده می شود. ما به طور کلی می دانیم که حالت های زیادی از وجود عناصر کربنی وجود دارد، به دلیل آرایش ساختار اتمی متفاوت، خواص فیزیکی آن نیز بسیار متفاوت است، درب منهول BMC ، روکش منهول SMC و غیره وجود دارد، اینها به دسته منهول های کامپوزیتی تعلق دارند. پوشش می دهد.

پوشش منهول کامپوزیت

به دلیل این ویژگی پوشش کامپوزیتی منهول و دریچه منهول ترافیکی رزینی ، نقش خوبی در حفاظت از محیط زیست ایفا می کند. این امر عمدتاً در دو جنبه منعکس می شود، یکی دستیابی به مواد خام است، زیرا مواد اولیه پوشش منهول کامپوزیت از تعداد زیادی مواد زائد استفاده می کند، بنابراین در هزینه های هنگفت دفع مواد زاید صرفه جویی می شود.

از طرف دیگر، به دلیل اینکه پوشش منهول کامپوزیتی عمدتاً از تغییر دما و فشار برای رسیدن به هدف در فرآیند تولید استفاده می کند، بنابراین از آلودگی هوا ناشی از تعداد زیادی واکنش های شیمیایی جلوگیری می کند. البته هیچ تولید صنعتی نمی تواند به آلودگی صفر برسد، نحوه کاهش و کاهش آلودگی واقع بینانه ترین راه حل است. با افزایش تقاضا برای محصولات پوشش منهول، چگونگی کاهش آلودگی در فرآیند تولید به یک دوره مهم تبدیل می شود.

روکش منهول کامپوزیت چینی

1. کامپوزیت های ترموست تقویت شده با الیاف بر اساس رزین پلی استر غیراشباع، که به عنوان مواد قالب گیری انبوه (DMC) نیز شناخته می شود، از فناوری قالب گیری پرس ساخته شده اند و نوع جدیدی از پوشش حفاظت از محیط زیست هستند. دریچه منهول ترافیکی از دمای بالا و فشار بالا اولیه استفاده می کند. فن آوری قالب گیری، پلیمریزاسیون بالا، چگالی بالا، مقاومت در برابر ضربه خوب و استحکام کششی، و دارای مزایای مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر خوردگی، بدون زنگ زدگی، بدون آلودگی، بدون تعمیر و نگهداری و غیره است.

ارزش پوشش منهول کامپوزیت:

پوشش منهول کامپوزیت با مزایای منحصر به فرد خود، به تدریج وارد زندگی شهری ما می شود. خیابان‌ها و کوچه‌ها، جاده‌های اصلی شهری، منطقه باغ، گاراژ زیرزمینی، کارگاه‌های کارخانه و غیره، همه جای خود را دارند. از آنجا که کامپوزیت دارای طراحی قوی است، با توجه به نیت متفاوت کاربر، الگوی مورد نیاز یا رنگ با توجه به نیت متفاوت کاربر و درخواست متفاوت، هنگامی که محصول با زیرساخت در جای خود قرار گیرد، تصویر کلی آن نیز زیباتر خواهد شد. و هماهنگی بیشتر با محیط اطراف.

دستگاه روکش منهول کامپوزیت

روکش منهول کامپوزیت می تواند آنقدر محبوب باشد که عملکرد جامع و شاخص اقتصادی آن کمتر از روکش منهول چدنی نباشد و همچنین می تواند مشکل چاه چدن را حل کند.r دزدی همچنین می تواند مصرف منابع را کاهش دهد و ارزش اقتصادی و اجتماعی مهمی داشته باشد. دریچه منهول ترافیکی دارای مزایای وزن سبک، استحکام بالا، قالب گیری ساده، صدای کم، مقاومت در برابر خوردگی شیمیایی خوب، مقاومت اسیدی و قلیایی و ظاهر خوب و غیره هستند. روکش های منهول بازرسی کامپوزیت دارای طراحی الگوی سطحی ظریف، رنگ روشن و قابل تنظیم، زیباسازی محیط شهر، استفاده، وزن سبک، روکش منهول بازرسی رزین ارزش بازیافتی ندارد، جلوگیری از سرقت طبیعی، پوشش منهول بازرسی رزین از طریق علم فرمول، فناوری پیشرفته، تجهیزات فنی کامل به طوری که محصول را می توان در محیط °C-100 °C -50 استفاده کرد. مقاومت در برابر اسید و قلیایی، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر غلتش خودرو،

روکش منهول کامپوزیت گرد

کاور منهول SMC  مخفف عبارت Sheet molding  compact manhole covers می باشد که عبارتند از پلاستیک ترکیبی قالب گیری ورق. این توسط  نخ های مخصوص SMC  ، رزین غیر اشباع، افزودنی های کم انقباض، پرکننده ها و ترکیبات افزودنی مختلف ساخته شده است.

قیمت  درپوش منهول SMC  20 درصد بیشتر از برخی از  دریچه منهول ترافیکی دیگر است. برای توانایی بارگذاری بالا، در صورت لزوم تعدادی میلگرد فولادی و سپس آنها را تحت دما و فشار معین فشار دهید.

روکش منهول S MC دارای مزایای اصلی زیر است  :

  • سبک وزن.
  • توانایی بارگذاری خوب
  • ظاهر زیبا.


:: برچسب‌ها: دریچه منهول ترافیکی , دریچه منهول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دریچه منهول در انواع مختلفی تولید میشود که بیشتر این دریچه ها به صورت سفارشی تولید میشود اما برخی از این دریچه ها به صورت پیشفرض تولید میشود و از قبل در انبار ها موجود است که به مشتری ها ارائه میشود. نوع سفارشی دریچه منهول برای استفاده در بندرگاه ها و اسکله ها تولید میشود که تحمل باری تا حدود 100 تن را دارد اما چرا این نوع از دریچه ها به صورت سفارشی تولید میشود؟ قیمت این نوع دریچه ها بسیار بالا است به همین دلیل کارخانه ها از قبل شروع به تولید این دریچه ها نمیکنند زیرا باید این دریچه ها را انبار کنند تا به فروش برسد به همین دلیل به صورت سفارشی و بنا به درخواست مشتری آنها را تولید میکنند. اما نکته جالبی که اینجاست استفاده از دریچه های 40 تن است از این دریچه ها در بیشتر مناطق و بندرها استفاده میشود و بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه میدهند.

 انواع بر اساس مواد مختلف مورد استفاده در ساخت منهول ها:

منهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن

از مواد پلی اتیلن برای ساخت منهول های پلی اتیلن استفاده می شود. منهول پلی اتیلن در برابر آلاینده های فاضلاب مانند اسیدها و آلکی ها مقاوم است. مواد پلی اتیلن در برابر سایش، فرسایش و تماس با ذرات غرق شده در فاضلاب بادوام بوده و پایداری زیادی دارند.

ماده اولیه پلی اتیلن شکل پذیر است، بنابراین دچار جداشدگی و فرسایش ناشی از ذرات غرق شده در فاضلاب نمی شود. منهول های پلی اتیلن به دلیل ساخت یک تکه کاملاً آب بندی می شوند، بنابراین هیچ آب زیرزمینی وارد سیستم فاضلاب نمی شود و همچنین این منهول ها مواد فاضلاب را قادر به نفوذ به مخازن ذخیره آب زیرزمینی نمی کنند و بنابراین سیستم فاضلاب را واقعا مفید می کند.

این منهول ها همچنین از آلودگی مخازن ذخیره آب زیرزمینی که کاملاً ناسازگار و مطابق با محیط است جلوگیری می کند.

منهول بتنی پیش ساخته

پیش ساخته-بتن-مانهو

منهول های بتنی پیش ساخته در اندازه های مختلف در کارخانه تولید می شوند و با دقت در محل تحویل می شوند. منهول های پیش ساخته ساخته شده در سایت مونتاژ می شوند.
این یک نوع منهول سنتی است. با این روش می توان کیفیت خوب و همچنین نصب سریع را دریافت کرد.
منهول های پیش ساخته به دلیل طول عمر زیادشان به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

منهول های فایبرگلاس

فایبرگلاس-منهول

این نوع منهول ها با تکنولوژی فایبرگلاس تولید می شوند. آنها شامل بشکه های منهول، پوشش، سرریز، فلوم، واحدهای جداسازی آب طوفان و غیره می باشند. جابجایی و نصب منهول های فایبرگلاس به دلیل وزن سبک آنها آسان است. منهول های فایبرگلاس سازگار با محیط زیست هستند و بسیار بادوام هستند.

 



:: برچسب‌ها: دریچه منهول,دریچه منهول کامپوریت, ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

تامین کنندگان پوشش منهول کامپوزیت این مقاله را با شما به اشتراک خواهند گذاشت.

با توسعه شهرنشینی، منهول های بیشتری در اطراف ما ظاهر می شوند. در جاده، پیاده رو و طبقه پایین آپارتمان دیده می شود. دارای تأسیسات زهکشی زیرزمینی و تأسیسات خدمات برق شهری است. در حالی که مزایای نامحدودی برای من به ارمغان می آورد، خطرات امنیتی بالقوه زیادی را نیز برای ما به همراه دارد.

اولین سوالی که مردم باید به آن توجه کنند این است که دریچه منهول چقدر وزن را می تواند تحمل کند؟ وظیفه دریچه منهول تضمین ایمنی جاده است. اگر نتواند وزن معقولی را تحمل کند، مانند راه رفتن در یک شب تاریک بدون چراغ برای عابران پیاده یا وسایل نقلیه است. این می تواند خطرناک باشد.

دریچه  های معمولی منهول شامل دریچه منهول چدنی، درپوش منهول چدنی و منهول کامپوزیت می باشد. در ادامه، مزایا و معایب چندین دریچه منهول را از زوایای مختلف مقایسه می کنیم.

دریچه منهول چدنی

به طور سنتی، دریچه منهول از چدن ساخته می شود. بزرگترین مزیت دریچه منهول چدنی ارزان بودن آنهاست. وزن دریچه منهول چدنی نسبتا سنگین است که باعث افزایش هزینه و سختی جابجایی می شود.

دریچه منهول چدنی شکننده است و پس از مدت طولانی استفاده زنگ می‌زند. بنابراین پوشش منهول چدنی پس از استفاده طولانی مدت به راحتی آسیب می بیند و هزینه تعمیر و نگهداری نسبتاً بالا است.

دریچه منهول چدنی داکتیل

دریچه منهول چدنی نشکن یک نسخه ارتقا یافته از دریچه منهول چدنی است که در دهه 1950 رایج بود. این یک ماده چدنی با مقاومت بالا است. به طور کلی انتخاب بهتری نسبت به دریچه منهول چدنی در نظر گرفته می شود. کیفیت چدن داکتیل سبکتر از چدن است. چدن ندولار از طریق کروی شدن و تیمار تلقیح به دست می آید که به طور موثر خواص مکانیکی چدن، به ویژه پلاستیسیته و چقرمگی را بهبود می بخشد. به طوری که استحکام بالاتری نسبت به فولاد کربنی بدست آورد.

دریچه منهول کامپوزیت

دریچه منهول کامپوزیت در ده سال گذشته رایج شده است. مواد مرکب ترموست تقویت شده با الیاف بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع، نوع جدیدی از پوشش منهول حفاظت از محیط زیست است.

روکش منهول کامپوزیت

نقش دریچه منهول

از سقوط افراد جلوگیری کنید و ایمنی جاده را تضمین کنید.

از ورود زباله و زباله به داخل تونل یا زهکشی جلوگیری کنید.

از پخش بو به محیط اطراف جلوگیری کنید.

نگهداری از امکانات زیرزمینی آسان است.

مشکلاتی که دریچه منهول فلزی ریخته گری با آن مواجه است

دزدیده شدن باعث تلفات، افزایش هزینه های نیروی کار و خطر سقوط به عابران خواهد شد.

کیفیت دریچه منهول به طور کلی بسیار سنگین است و حمل درپوش منهول سنگین در مراحل نگهداری، نصب و جداسازی قطعات بسیار دشوار است.

خطر برق گرفتگی وجود دارد. دریچه منهول ریخته گری فلزی شوک الکتریکی زیادی داشته است.

بنابراین از منظر کارکردها و مشکلات موجود درب منهول، روکش منهول کامپوزیت تمامی مشکلات فوق را به خوبی حل می کند و روکش منهول کامپوزیت نیز بهترین انتخاب شماست.

دریچه های منهول کامپوزیتی علاوه بر مزایای فوق دارای مزایای غیرمنتظره دیگری نیز می باشد. دارای هوابندی عالی و عملکرد ضد لغزش است.

 

 

تامین کنندگان پوشش منهول کامپوزیت این مقاله را با شما به اشتراک خواهند گذاشت.

با توسعه شهرنشینی، منهول های بیشتری در اطراف ما ظاهر می شوند. در جاده، پیاده رو و طبقه پایین آپارتمان دیده می شود. دارای تأسیسات زهکشی زیرزمینی و تأسیسات خدمات برق شهری است. در حالی که مزایای نامحدودی برای من به ارمغان می آورد، خطرات امنیتی بالقوه زیادی را نیز برای ما به همراه دارد.

اولین سوالی که مردم باید به آن توجه کنند این است که روکش منهول چقدر وزن را می تواند تحمل کند؟ وظیفه روکش منهول تضمین ایمنی جاده است. اگر نتواند وزن معقولی را تحمل کند، مانند راه رفتن در یک شب تاریک بدون چراغ برای عابران پیاده یا وسایل نقلیه است. این می تواند خطرناک باشد.

روکش های معمولی منهول شامل روکش منهول چدنی، درپوش منهول چدنی و منهول کامپوزیت می باشد. در ادامه، مزایا و معایب چندین روکش منهول را از زوایای مختلف مقایسه می کنیم.

روکش منهول چدنی

به طور سنتی، روکش منهول از چدن ساخته می شود. بزرگترین مزیت روکش منهول چدنی ارزان بودن آنهاست. وزن روکش منهول چدنی نسبتا سنگین است که باعث افزایش هزینه و سختی جابجایی می شود.

روکش منهول چدنی شکننده است و پس از مدت طولانی استفاده زنگ می‌زند. بنابراین پوشش منهول چدنی پس از استفاده طولانی مدت به راحتی آسیب می بیند و هزینه تعمیر و نگهداری نسبتاً بالا است.

روکش منهول چدنی داکتیل

روکش منهول چدنی نشکن یک نسخه ارتقا یافته از روکش منهول چدنی است که در دهه 1950 رایج بود. این یک ماده چدنی با مقاومت بالا است. به طور کلی انتخاب بهتری نسبت به روکش منهول چدنی در نظر گرفته می شود. کیفیت چدن داکتیل سبکتر از چدن است. چدن ندولار از طریق کروی شدن و تیمار تلقیح به دست می آید که به طور موثر خواص مکانیکی چدن، به ویژه پلاستیسیته و چقرمگی را بهبود می بخشد. به طوری که استحکام بالاتری نسبت به فولاد کربنی بدست آورد.

روکش منهول کامپوزیت

روکش منهول کامپوزیت در ده سال گذشته رایج شده است. مواد مرکب ترموست تقویت شده با الیاف بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع، نوع جدیدی از پوشش منهول حفاظت از محیط زیست است.

روکش منهول کامپوزیت

نقش روکش منهول

از سقوط افراد جلوگیری کنید و ایمنی جاده را تضمین کنید.

از ورود زباله و زباله به داخل تونل یا زهکشی جلوگیری کنید.

از پخش بو به محیط اطراف جلوگیری کنید.

نگهداری از امکانات زیرزمینی آسان است.

مشکلاتی که روکش منهول فلزی ریخته گری با آن مواجه است

دزدیده شدن باعث تلفات، افزایش هزینه های نیروی کار و خطر سقوط به عابران خواهد شد.

کیفیت روکش منهول به طور کلی بسیار سنگین است و حمل درپوش منهول سنگین در مراحل نگهداری، نصب و جداسازی قطعات بسیار دشوار است.

خطر برق گرفتگی وجود دارد. روکش منهول ریخته گری فلزی شوک الکتریکی زیادی داشته است.

بنابراین از منظر کارکردها و مشکلات موجود درب منهول، روکش منهول کامپوزیت تمامی مشکلات فوق را به خوبی حل می کند و روکش منهول کامپوزیت نیز بهترین انتخاب شماست.

روکش های منهول کامپوزیتی علاوه بر مزایای فوق دارای مزایای غیرمنتظره دیگری نیز می باشد. دارای هوابندی عالی و عملکرد ضد لغزش است.

 

 


:: برچسب‌ها: دریچه منهول,دریچه کامپوزیت منهول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

یک خبر دلخراش: مردی هنگام نجات سگ خانگی خود که به طور تصادفی در حفره فاضلاب به عمق 3 متر سقوط کرد (به عنوان مثال ، منهول) جان باخت.

 

چرا سگ به سوراخ فاضلاب افتاد؟ 

آقای لیو (مدیر منطقه) می گوید: ”قبلاً روی این چاه فاضلاب در داخل بوته های سبز پوششی وجود داشت ، اما به نوعی ناپدید شد ، و هیچ کس از آن مطلع نیست. درست یک روز قبل از حادثه ، کارگران ما بدون توجه به از بین رفتن پوشش علف های هرز را در اطراف این منطقه جمع آوری کردند.

 

چرا روپوش منهول گم شده بود؟  

آیا سرپوش منهول به سرقت رفته است؟ 

آیا کسی فراموش کرده است که آن را پس از تعمیر دوباره در جای خود قرار دهد؟

 

منهول معمولاً شامل یک محفظه یا حلقه است- یک لوله دایره ای عمودی- با اندازه ها و عمق های مختلف ، که برای دسترسی به نقاط بازرسی استفاده می شود. منهول ها عموماً در جایی ساخته می شوند که تغییر جهت و/یا تغییر در گرادیان خدمات آب و برق وجود داشته باشد ، یا در مواردی که دسترسی به منظور نگهداری خاصی مورد نیاز است. آنها به طور معمول 0.5 متر دورتر از خطوط فرعی قرار دارند ، ترجیحاً با جلوی منهول دور از خط چرخ تردد قرار گرفته اند.

 

منهول ها چند متر عمق دارند ، بنابراین افتادن ما در چاه فاضلاب که ممکن است به زندگی ما پایان دهد ، برای ما بسیار خطرناک است. بنابراین ، طراحی پوشش منهول از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای جلوگیری از حوادث منهول ، معمولاً از روکش های منهول در ترکیب با یک توری ایمنی استفاده می شود ، اما از کاور منهول استفاده نمی شود.

 

شرکت تأسیس جاده Hangzhou Jinmeng ، آموزشی ویبولیتین پوشش های منهول را فراهم می کند که از سرقت جلوگیری می کند ، دارای سطح ضد لغزش است ، سر و صدا ایجاد نمی کند ، در برابر جابجایی مقاوم است و از افتادن در سوراخ جلوگیری می کند. منهول های ارتقا یافته برای ایمنی به خوبی طراحی شده اند.

 

از سرقت جلوگیری کنید

ما منهول هایی با موادی که ارزش سرقت ندارند تولید می کنیم و با حذف منبع سرقت ، خطر سرقت را از بین می بریم. در همین حال ، ما قفل های ضد سرقت برای منهول ها را نیز ارائه می دهیم که فقط با تطبیق کلیدها باز می شوند.  

 

دارای سطح ضد لغزش باشد

ما شیارهای روی سطح پوشش منهول را عمیق تر کرده ایم تا لغزندگی آن کمتر شود.

 

 

 

سر و صدای کمی ایجاد کنید

روکش های دریچه ما از مواد غیر کوچک شده به خوبی با لبه سوراخ متناسب است و به سختی سر و صدا ایجاد می کند.

 

در برابر جابجایی مقاومت کنید

محل قرارگیری شکاف روی لبه به تعمیر روکش منهول کمک می کند و باعث می شود که پوشش از جا کنده نشود.  

 

 

 

جلوگیری از افتادن در سوراخ

برای جلوگیری از افتادن در چاهک ، یک توری ایمنی در زیر کاور منهول نصب می شود. 

 

اگر سوراخ فاضلاب دارای تور ایمنی بود ، سگ و صاحبش توسط سوراخ فاضلاب بلعیده نمی شدند.

 

در خبری دیگر ، هنگامی که چندین کارگر در حال رنگ آمیزی پیاده رو بودند ، یک انفجار زیرزمینی تمام روکش های منهول در روسازی را به هوا منفجر کرد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است!

 

 

این انفجار زمانی رخ داد که نیروهای آتش باز گازهای قابل اشتعال را در زیر زمین آتش زدند. در زیر چاه فاضلاب معمولاً گاز متان جمع می شود که در صورت شعله ور شدن توسط آتش باز باعث انفجار می شود.

 

در صورت وجود سوراخ های تهویه روی پوشش منهول ، گاز متان به مقدار زیاد تجمع نمی یابد و احتمال انفجار بسیار کاهش می یابد.

 

 

 

این دو رویداد نشان دهنده دو مشکل است: 

  1. عموم مردم هیچ حس مشترکی از چاهک ندارند. 

  2. برای جلوگیری از حوادث باید روکش های منهول دوباره طراحی شود.

 

مالک عمق حفره فاضلاب را دست کم گرفت ، در غیر این صورت ، او راهی امن تر برای نجات سگ خود انتخاب می کرد. کارگران از خطر استفاده از آتش باز در منهولهای دارای گازهای بیولوژیکی آگاه نبودند. 

 

بنابراین ، برای جلوگیری از حوادث منهول ، مردم باید از عقل سلیم چاه مطلع شوند و تحت دستورالعمل های استاندارد ، منطقی و علمی روکش های مناسب منهول را انتخاب کنند. 

 



:: برچسب‌ها: دریچه منهول , پوشش منهول , دریچه منهول کامپوزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

فرودگاههای شهری و بنادر دریایی دارای پوششهای منهول هستند که بخشی از کارهای روزمره آنها است. این ریخته گری ها در ریخته گری تولید می شوند و عملکرد روان و ایمن را تضمین می کنند. سیستم زهکشی فرودگاه نقش حیاتی دارد. در صورت ورود آب به باند ، بلند شدن و فرود پروازها ممکن است به خطر بیفتد. باز هم ، جابجایی بارهای سنگین در فرودگاه و بندر نیاز به زیرساخت هایی دارد که با رعایت استانداردهای کیفیت بالا و ظرفیت تحمل تنش بالا طراحی شده است.

برای برآوردن این خواسته ها ، کرسنت ریخته گری چاه های چدنی خاکستری و چدن شکل پذیر را تولید می کند که قادر به تحمل جریان آب سطحی و جذب شوک از ترافیک سنگین روزمره هستند.

از بدو تأسیس ، این سازمان شاهد یک سفر قابل توجه به سمت رشد ، رفاه و نوآوری بوده است. مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیت محصول ، Crescent Foundry با حداقل پنجاه کشور روابط تجاری دارد. موفقیت آن را می توان به شیوه ها و امکانات تجاری استراتژیک اختصاص داد. با دو کارخانه تولیدی در مکانهای مطلوب در کلکته ، بنگال غربی و وادودارا ، گجرات - این شرکت ریخته گری از آهن خاکستری و شکل پذیر تولید می کند. این دو کارخانه با بیش از 100000 تن ظرفیت ذوب ، کیفیت عالی Manhole & Cover Solutions را برای فرودگاه ها و بنادر تولید می کنند. برای رسیدن به قد تولید کننده متخصص منهول های فرودگاهی، Crescent Foundry به منظور یکپارچه و هدایت کننده ارائه محصولات با کیفیت برتر با استانداردهای بین المللی کار می کند. فرهنگ انجام تحقیق و توسعه مداوم به مشتریان کمک می کند تا بهترین راه حل های پیشرفته و پیشرفته را که از فناوری به روز و طراحی معاصر تهیه شده اند به مشتریان ارائه دهند.

این شرکت محصولات با کیفیت برتر تولید می کند که بر اساس خواسته های مشتریان نیز سفارشی می شود. طیف گسترده ای از محصولات برای برآوردن الزامات بخشهای مختلف در صنایع مختلف طراحی شده است ، جایی که کیفیت ریخته گری توسط تیمی از متخصصان حرفه ای حفظ می شود که محصولات را در سطح جهانی پذیرفته است.

اهمیت پوشش های منهول ریخته گری هلال

  • هنگامی که تردد از روی آنها عبور می کند ، پوشش چاه وزن متوسط ​​50 کیلوگرم (110 پوند) در محل قرار دارد و بدون ابزارهای مناسب به راحتی جابجا نمی شود. اینها به جلوگیری از حوادث ناشی از منهول های باز کمک می کند.
  • روکش های منهول های سنگین نیز به سرکوب و جلوگیری از بوی بد ناشی از منهول های زیر آنها کمک می کند.


تولید کننده منهول های فرودگاهی راه حل های با کیفیت برتر منهول را به فرودگاه بین المللی دبی ، امارات صادر می کند. فرودگاه بین المللی حمد ، دوحه ، قطر ؛ Williamtown RAAF Airbase، NSW، Australia؛ فرودگاه بین المللی کویت ، کویت ؛ فرودگاه بین المللی دهلی ، هند ؛ فرودگاه بین المللی بمبئی ، هند ؛ فرودگاه حیدرآباد ، هند ؛ فرودگاه بنگلور ، هند ؛ فرودگاه سیدنی Qantas Hangar ، استرالیا ؛ فرودگاه گلادستون ، QLD ، استرالیا.

چه چیزی باعث می شود راه حل های پوشش منهول ریخته گری هلال در سراسر جهان مشهور شود؟

اعتبار مواد ریخته گری با کیفیت برتر را می توان به مواد داکتیل آهن مورد استفاده در ساخت محلول های پوشش منهول اختصاص داد. روکش ها ، گریتینگ ها و چارچوب های منهول از آهن داکتیل ساخته می شوند که قبل از فرآیند ریخته گری مواد افزودنی معدنی مهم را دریافت می کند. مواد نهایی تولید شده بسیار مقاوم و مقاوم است.

  • چدن داکتیلی که برای ریختن روکش ها و گریتینگ منهول استفاده می شود دارای نسبت استحکام و وزن منحصر به فرد ، طراحی و مقرون به صرفه بودن است و می تواند بار حمل و نقل سریع و سنگین را به راحتی تحمل کند.
  • این روکش های منهول فرودگاهی آهنی شکل با طرح های شطرنجی زیبا از نظر زیبایی جذاب هستند
  • این روکش های چاه کش منهول به منظور جلوگیری از سرقت دارای طراحی لولا هستند
  • روکش منهول های چدن شکل ، احتمال وقوع تصادفات را کاهش می دهد زیرا مواد محکم مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و دارای چسبندگی عالی ضد لغزش هستند.
  • تولید کننده کاورهای منهول فرودگاهی از وزن شکل پذیر برای وزن نسبتاً سبک تر خود استفاده می کند که باعث سهولت در کار و نگهداری در حین سرویس می شود.


به طور خلاصه ، آهن شکل پذیر باعث می شود تا Crescent Foundry با کیفیت برتر ، راه حل های پوشش منهول را برای فرودگاه ها و بنادر ایجاد کند.

علاوه بر اینکه تولید کننده برجسته و بزرگترین صادرکننده روکش های چاه های چدنی (خاکستری) و چدن شکل پذیر (SG) در هند است ، کرسنت ریخته گری همچنین روکش های گاز و آب مقاوم و دریچه های ترانشه خطی ، مجموعه های آسانسور آسان هیدرولیک ، راهرو/مخابرات را تولید می کند. روکش ، روکش حوضچه ، Catch Drain روکش منهول ، Surface Box ، کامپوزیت گراتینگ باران ، و کامپوزیت گریتینگ درخت و غیره.

کاورهای دسترسی

پوششهای دسترسی به ریخته گری هلال با قابهایی در دو طرف که پشت سر هم به ترتیب مرتب شده اند ، برای پوشاندن گودالهای طولانی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاهها برای جلوگیری از نشت آب به محفظه زیر با هم مونتاژ می شوند.

منهول

دریچه های ترانشه خطی

Crescent F900 Trench Grates برای تخلیه آب از سطح باند فرودگاه استفاده می شود. در حالی که بارهای چرخ های سنگین از بالای آن عبور می کنند ، گودال های ترانشه برای اطمینان از ثبات دارای قاب های پشتیبانی هستند. محدوده Grates از 300 میلی متر و تا 900 میلی متر می رسد.

مجموعه آسانسور آسان هیدرولیک

مجموعه آسانسور آسان هیدرولیک دسترسی مکرر به تاسیسات زیرزمینی در باند فرودگاه را امکان پذیر می کند. روکش را می توان با مکانیسم هیدرولیکی که در زیر پوشش متصل شده است به راحتی بلند کرد.

Covers Basin Covers

حوضچه های آبگیر به عنوان ستون فقرات در سیستم زهکشی منظره عمل می کنند. آنها در اندازه ها و مواد مختلف موجود هستند. اینها جعبه هایی هستند که در نزدیکی مناطق آب ایستاده در زمین قرار می گیرند تا به تخلیه مناسب آب و جلوگیری از خطر آسیب رساندن به اموال کمک کنند. روکش حوضچه یا ورودی های کاپوت دار مانع از ورود مواد شناور و زباله به سیستم تخلیه طوفان می شود. صفحه نمایش شیب دار که در جلوی ورودی حوضه آبگیر نصب شده است ، زباله ها را از طریق ورود به سیستم فاضلاب طوفان وارد حوضه آبگیر می کند.

کرسنت ریخته گری با ارزش های اصلی رشد در کنار هم فعالیت می کند. بنابراین ، ارائه خدمات به مشتریان با محصولات و خدمات با کیفیت برتر اولویت اصلی آنها است. تلاش مستمر تیم به بالا بردن صداقت و احترام در بین همکاران کمک می کند که آنها را بر حفظ تعهد مشتریان در کل متمرکز می کند. به عنوان یکی از تولید کنندگان مشهور منهول های فرودگاهی ، اهداف با پیشرفت مداوم و غیرت سازگار با نیازهای متغیر صنعت برآورده شده اند. Crescent Foundry همچنین بخش وسیعی را در بر می گیرد که شامل خودرو ، کشاورزی ، راه آهن ، ساخت و ساز و حمل و نقل مواد در سراسر جهان است. برای اطلاع بیشتر با ریخته گری هلال تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: دریچه منهول , درب منهول , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دریچه منهول معمولاً از ساختارهای زیرزمینی ابزارهای نگهداری و تعمیرات استفاده میکنند تا دسترسی به خطوط لوله نصب شده را برای بازرسی و پاکسازی فراهم کنند. این یک جز vital حیاتی در تأمین آب و سیستم بهداشتی ، از خدمات اساسی زیرزمینی است. منهول ها اغلب در خیابان ها و مسیرهای آسفالته دیده میشوند. دریچه  منهول درب هایی است که منافذ باز افراد را از بین می برد و از ورود پرسنل غیر مجاز جلوگیری میکند. ما ممکن است هر روز از کنار آنها عبور کنیم ، اما هنوز فکر نمیکنیم که این پوشش های چاله چقدر میتوانند در زندگی روزمره حیاتی باشند. پوشش منافذ هند تولید میشودبه دلیل محصولات با کیفیت مشهور ، در جهان شناخته شده اند. براساس یک گزارش نظرسنجی ، بیشتر روکش های چاله ای ایالات متحده از هند وارد میشود. سیاست ابتکار عمل در هند تولیدات را برای رسیدن به ارتفاعات جدید افزایش داده است. در بعضی از کشورها مانند ژاپن ، پوشش های منفذ به منزلی برای نمایش مهارت های هنری مردم تبدیل شده است ، جایی که میتوانیم پوشش های رنگارنگ سوراخ را در همه جا پیدا کنیم.

منهول و اهمیت آن

دریچه منهول معمولاً برای اتصال دو یا چند لوله برای تأمین آب یا خطوط فاضلاب بهداشتی استفاده میشود. زهکشی های امروزی پر از لوله ها و تونل هایی است که از زیر جاده ها و سنگفرش ها در سراسر شهرها و شهرها عبور میکنند. هر برنامه به قطرهای مختلف و ورودی سوراخ در زوایا و ارتفاعات مختلف نیاز دارد. پوشش منفذ یک نیاز اساسی برای پوشاندن کافی این گذرگاه ها با یک صفحه قابل جابجایی است. منهول ها عمدتا برای کارهای نگهداری استفاده میشوند. روکش چاله مانع از سقوط هر چیزی یا هر شخص میشود و همچنین افراد غیر مجاز را از این کار دور میکند. ممکن است به نظر می رسد پوشش های منهول به گونه ای است که یک تکه بشقاب یا درپوش سوراخ های بزرگی را پوشانده است ، اما در تولید این محصولات طرح ها و تکنیک های زیادی وجود دارد. تولیدکنندگان پوشش منفذ با روند فعلی سازگار شده و با پیشرفت فن آوری پیشرفته پوشش منفذ ایجاد میکنند. آنها تلاش میکنند تا خواسته های مصرف کنندگان را برآورده کنند ، زیرا هر هدف از برنامه ها متفاوت است.

انواع منهول

سه نوع منهول وجود دارد که طبیعی ، کم عمق و عمیق هستند. بسته به نوع عملکردی که دارند و اندازه خط لوله فاضلاب یا زهکشی ، هر نوع چاله برای کاربردهای مختلف انتخاب میشود. دریچه منهول ها را میتوان با استفاده از انواع مواد متشکل از بتن پیش ساخته ، فایبرگلاس و پلاستیک تولید کرد.

منهول عادی

عمق این نوع منهول ها در حدود پنج فوت یا 150 سانتی متر است. آنها معمولاً در خط آب فاضلاب یا زهکشی یافت میشوند و درب آن به سختی به عنوان پوششی در بالا قرار دارد. آنها معمولاً به صورت مربع یا مستطیل در دسترس هستند.

منافذ کم عمق

این نوع منهول ها عمق کم حدود دو تا سه فوت یا 75-90 سانتی متر دارند. آنها به طور معمول در ابتدای راه فاضلاب یا مجرای آب زهکشی و در مناطقی قرار میگیرند که تحت ترافیک سنگین نیستند. این نوع برای کار تعمیر و نگهداری مناسب هستند و همچنین به عنوان اتاق بازرسی با درپوش سبک به عنوان پوشش در انتهای آن شناخته می شوند.

منافذ عمیق

منهول عمقی بیش از 150 سانتیمتر و درپوش ضخیم آن به عنوان پوششی در بالا ، منهول عمیقی محسوب میشود. دریچه منهول همیشه با یک پوشش منفذ سنگین و یک نردبان داخلی تعبیه شده اند تا در صورت لزوم ورود و خروج پرسنل را راحت کنند.

منهول انواع را پوشش می دهد

روکش منهول یک پوشش قابل جابجایی است که به عنوان درب برای بستن منه ها عمل میکند. به طور سنتی ، پوشش منفذها از چدن ، بتن یا حتی ترکیبی از این دو ساخته میشدند. این مواد به دلیل کیفیت های خاص مانند دوام ، ارزان بودن و سنگینی برای ماندن در محل ترجیح داده میشوند. با این حال ، فناوری منجر به ایجاد مواد مختلف مختلف برای پوشش منفذ مانند کامپوزیت ، فایبرگلاس و پلاستیک شده است.

آهن انعطاف پذیر

این روکش های چاله در درجه اول از آهن شکل پذیر (آهن SG) یا آهن ندولار شکل منحصر به فرد آهن ساخته شده اند. بسته به ندولار بودن ، کیفیت آهن خوب یا بد بودن آن تعیین میشود. روکش های آهن شکل پذیر به دلیل استحکام ، مقاومت ، ویژگی های سنگین و انعطاف پذیر شناخته شده اند. آهن داکتیل به سرعت چدن خوردگی نخواهد داشت ، زیرا پوشش منهول باعث تولید رنگ آسفالت ضد زنگ اسپری در سطح پوشش ها میشود. کلاسهای بارگیری برای دریچه منهول چدن داکتیل تحت دستورالعمل های BS EN 124: 2015 قرار دارند و بیشتر از یک کلاس D400 استفاده میشوند.

فرو رفته

این نوع از پوشش منفذها در مناطق فرورفتگی مناسب برای تخمگذار بلوک بلوک ، سیمان و یک لایه از آستر برای اتمام زیبایی در مسیرهای عابر پیاده نصب میشوند. این راه حل مناسب برای پوشش منفذ داخلی در بیمارستان ها ، کارگاه های تولیدی و مناطق مسکونی آپارتمان ها و باغ های خانگی است. کلاس های بارگیری برای پوشش های فرورفتگی تحت مقررات FACTA قرار میگیرند.

جامد بالا

این نوع از پوشش های منافذ به گونه ای طراحی شده اند که به صورت برجسته در کف دیده میشوند. یک دریچه منهول نقره ای بالا از فولاد گالوانیزه سبک تر با سطح ضد لغزش ساخته شده است. این ها معمولاً در مناطقی نصب میشوند که معمولاً بازرسی های ایمنی و نگهداری انجام میشود. روکش های جامد برای استفاده سبک تر ، نصب فلاش در سطح زمین و دستگیره های چسبیده ترجیح داده میشوند. کلاس های بارگیری پوشش های جامد بالا تحت دستورالعمل های BS EN 124: 2015 قرار میگیرند. صادرکنندگان پوشش منهول برای مطابقت با استانداردهای جهانی از مقررات کلاسهای بارگیری پیروی میکنند.

برنامه های کاربردی

منهول ها یک مسیر ایمن به مجاری فاضلاب ایجاد میکنند که برای اهداف نگهداری و اضطراری باید هم اکنون باز شوند. روکش های منهول با جلوگیری از جمع شدن آب ، از آب گرفتگی جاده ها در هنگام مونسون محافظت می کند. این یک هدف حیاتی است زیرا در هنگام مونسون ، آب جمع شده جاده ها را لغزنده میکند و مردم را برای راه رفتن یا سوار شدن به وسیله نقلیه ناراحت میکند. روکش های چاله از انسان و حیوانات در برابر سقوط تصادفی در چاله ها محافظت میکند. آنها از بیرون آمدن بوی نامطبوع و گازهای مضر از تونل فاضلاب جلوگیری میکنند ، که میتواند تهدید بزرگی برای زندگی مردم باشد. تولیدکنندگان پوشش منفذ مطمئن هستند که محصولات سنگین ساخته شده اند تا به راحتی دزدیده نشوند و در جلوگیری از سرقت برای مشتریان مقرون به صرفه نباشد. با وجود سنگینی ، روکش های چاله با استفاده از فناوری مغناطیسی با بلند کردن آسان تر آنها ، با کمک جرثقیل و نه دستی ، طراحی میشوند. هر منطقه به انواع مختلفی از دریچه منهول ها بستگی دارد که با توجه به کارکردهای مختلف ، متفاوت است. تعیین انتخاب صحیح روکش های منفذ مهم است زیرا در کارایی و اثربخشی پوشش های منفذ تأثیر میگذارد. روکش های نوع فرو رفتگی برای پروژه های مسکونی و پروژه های صنعت خدمات مانند بیمارستان ها ، هتل ها ، مراکز خرید و غیره استفاده میشود. از روکش های آهن قابل انعطاف برای فرودگاه ها ، اسکله ها ، جاده ها و پیاده روهای عابر پیاده استفاده میشود زیرا برای غلبه بر وسایل نقلیه سنگین به طول عمر طولانی و چابکی نیاز دارند . روکش های جامد در مناطق صنعتی و کارگاه های تولید سنگین ترجیح داده میشوند. صادرکنندگان پوشش منفذ طیف گسترده ای از پوشش های سوراخ سوراخ در اندازه های مختلف ، نقاط قوت، در زندگی روزمره ما ممکن است بارها از روی این چاله ها عبور کرده باشیم اما اهمیت آنها را نمی فهمیدیم. ریخته گری های هندی از طریق این روپوش های چاله در بازار جهانی نام خود را به دست آورده اند. تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشش منفذ تلاش میکنند تا مطابق با استانداردهای جهانی به مقررات و طرح های ابتکاری عمل کنند. این عوامل هند را به عنوان یک رهبر جهانی در صادرات روکش چاله ها قرار داده است.

 

 



:: برچسب‌ها: دریچه منهول,دریچه کوپلیمری,دریچه کامپوزیت,دریچه بتن پلیمری ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دريچه منهول مجموعه اي كاملي از محصولات زيرساختي با پوشش و قاب كامپوزيت را كه براي كاربردهاي شهري طراحي شده است ، ارائه مي دهد كه طيف گسترده اي از راه حل هاي دسترسي ما را تكميل مي كند. پوشش ها و قاب هاي منهول كامپوزيت عملكردي استثنايي در چالش برانگيزترين محيط ها ارائه مي دهند. شما در راه حل هاي دريچه منهول براي استفاده از عابر پياده / خارج از خيابان و برنامه هاي جاده اي قدرت و انعطاف پذيري خواهيد يافت. اين راه حل هاي دسترسي كامپوزيت ساخته شده اند تا بسيار ناهموار ، هندلينگ سبك تر ، عملكرد قابل اعتماد و ايمني بيشتر براي عابران پياده و كارگران ارائه دهند.

مجامع دسترسي كامپوزيت براي كاربردهاي متوسط ​​تا سنگين در دسترس هستند. پوشش و قاب منهول كامپوزيت متناسب با برنامه شما را انتخاب كنيد.

برنامه هاي كاربردي خارج از خيابان

مونتاژ قاب قاب تركيبي_منهول_دوروولك

دريچه منهول براي مناطق عابر پياده و ساير برنامه هاي خارج از خيابان مانند منافذ بالابر طراحي شده است. قاب و پوشش كار با كاركرد آسان ، پنج سال ضمانت ، مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش ، و خاكستري براي تركيب شدن با پياده روها است اين به عنوان يك راه حل اساسي و كم هزينه بهينه سازي شده است در حالي كه هنوز مزاياي كامپوزيت هاي مورد انتظار شما را ارائه مي دهد.

ويژگي هاي استاندارد:

  • وظيفه متوسط ​​داراي امتياز
  • سايش و سايش برتر
  • رنگ: خاكستري
  • امنيت: قفل كرم گير ، پيچ كامپوزيت سر پنتا با قابليت بالابر
  • مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
  • پنج سال گارانتي محدود
  • ساخت ايران

گزينه ها:

  • پيوست هاي AMR
  • نامه نويسي

دريچه منهول مناسب جاده اي

مونتاژ چارچوب_منتهي_ كامپوزيت durostreet_heavy

به‌طور كلي در بين تمام دريچه‌ منهول، مدل نانوكامپوزيت از نظر قيمت يك دريچه اقتصادي محسوب مي‌شود، اما مدل پلي‌ اتيلن قيمت نسبتا بالايي دارد. در حال حاضر مجموع دسترسي ناميده مي شود ، طراحي قوي خط توليد اصلي ما براي مقاومت و دوام براي كاربردهاي جاده اي كه در آن درجه بندي بار سنگين (H25) مورد نياز است ، بهينه شده است. 316 سخت افزار از جنس استنلس استيل ، مقاومت در برابر خوردگي در برنامه هاي فاضلاب ، و ميراگرهاي انتگرال در اطراف محيط قاب و پوشش براي كمك به جذب شوك ناشي از ضربه در برنامه هاي ترافيكي سنگين ارائه مي دهد. در حالي كه نام جديد است ، اين محصول همان راه حل پيشرفته و آسان براي استفاده است كه بيش از 20 سال انتظار داشتيد.


ويژگي هاي دريچه منهول  استاندارد:

  • وظيفه سنگين (H25)
  • خستگي عالي - 2 ميليون چرخه با
    16000 پوند بار
  • سايش و سايش برتر در ASTM
    D4060-14
  • ميراكننده و ميراكننده قاب
  • رنگ سياه
  • ميله ساخته شده از فولاد ضد زنگ 316
  • قفل دست و پا زدن يك چهارم با سر پنتا
    ساخته شده از فولاد ضد زنگ 316
  • مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش در برابر استاندارد آزمايش ASTM G154-16
    ، چرخه 1 به مدت 1600 ساعت
  • پنج سال گارانتي محدود
  • ساخت آمريكا

گزينه ها:

  • حروف خاص
  • آرم هاي سفارشي
  • قفل امنيتي اضافي
  • اشكال سفارشي: مربع يا مستطيل
  • قطرهاي سفارشي متناسب با قاب هاي موجود
  • رزين بازدارنده شعله
  • پيوست هاي AMR
  • محافظت در برابر انتقال حرارت

مزاياي راه حل هاي دسترسي كامپوزيت

Edge_Dampener_Overmold_edited_closeup2

دوام  -  دريچه منهول ما شامل پارچه مهندسي شده با تقويت الياف شيشه است. طول الياف شيشه تمام عرض پوشش را پوشانده و دوام بيشتري براي تحمل ميليون ها چرخه بار مي دهد. الياف مداوم يا بلند يك مقاومت و دوام محصول برتر نسبت به ساير روشهاي سنتي كه از الياف كوتاه استفاده مي كنند ، سازگار است.

ما به عنوان يك توليد كننده متخصص كه در يك صنعت كاملاً منظم مطابق با استانداردهاي بسيار خاص فعاليت مي كنيم ، سالها تجارت و دانش فني در زمينه توليد محصولات مركب ايجاد كرده ايم. تيم هاي كامپوزيت ما متعهد به طراحي ، توليد و تهيه كامپوزيت ها با بالاترين استانداردهاي صنعت هستند.

از نظر ارگونوميك -  كاورهاي سنگين كامپوزيتي بين 30 پوند (22 "دهانه شفاف) و 82 پوند (36" دهانه شفاف) وزن دارند. براي مناطقي كه به طور مكرر به آنها دسترسي پيدا مي شود ، كاهش وزن سهولت دسترسي را بهبود مي بخشد و ايمني كارگران را به طور كلي افزايش مي دهد. نسخه هاي سبك تر براي برنامه هاي خارج از خيابان موجود است.

بازدارندگي سرقت -  ارزش قراضه روكش هاي چاله اي سنتي آنها را به هدفي آسان براي سرقت تبديل مي كند. گشودن درپوش هاي چاله باعث ايجاد خطر واقعي در تردد وسايل نقليه و عابران پياده مي شود. از آنجا كه پوشش هاي كامپوزيتي ارزش قراضه ندارند ، كمتر سرقت مي شوند. گزينه هاي قفل اضافي براي اهداف امنيتي بيشتر در دسترس هستند.

مركب-ارگونوميك

غير رسانا -  محصولات كامپوزيت الكتريسيته را هدايت نمي كنند ، كه اين امر آنها را به گزينه اي مطمئن براي تاسيسات برق و شهرداري ها تبديل مي كند كه ممكن است از ولتاژ سرگردان برخوردار باشند. بعلاوه ، هنگامي كه محصول روي منافذ بخار قرار مي گيرد ، انتقال حرارت كاهش مي يابد. اين باعث مي شود كه عايق اضافي براي عابرين پياده و كارگران تاسيسات فراهم شود.

غير خورنده - محيط  فاضلاب ، طوفان و فاضلاب مي تواند بسيار خورنده باشد. از نظر ماهيت ذاتي ، محصولات تركيبي حتي در پرخاشگرترين محيط ها نيز بدون تغيير باقي خواهند ماند. اين مي تواند در مناطقي كه در معرض فاضلاب ، پتروشيمي ، بنزين ، گازوئيل ، محلول هاي يخ زدايي و آب نمك قرار دارند اعمال شود.

بدون تداخل سيگنال -  دريچه منهول كامپوزيت از مواد پلاستيكي تقويت شده با فايبرگلاس ساخته شده اند كه تداخل كمي با سيگنال هاي ارتباطي بي سيم ايجاد مي كنند. اين به طور معمول در برنامه هاي مرتبط با اتوماسيون اندازه گيري آب يا سوئيچينگ الكتريكي براي فناوري شبكه هوشمند استفاده مي شود.

 



:: برچسب‌ها: دریچه منهول , دریچه کوپلیمری , دریچه کامپوزیت , دریچه بتن پلیمری ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد